Je možné jíst dušené zelí v noci?

5 nejlepších jídel, která můžete jíst v noci

Víme, že po 6. hodině nemůžete jíst. No, nebo alespoň 3 hodiny před spaním. Jinak se problémům s postavou nevyhnete. Nabízíme vám top 5 potravin, které můžete jíst nejen večer, ale dokonce i v noci! Garantujeme vám, že vaše postava neutrpí!

Změníme způsob, jakým přemýšlíte o pozdním nočním jídle. Je známo, že mnoho lidí se nedokáže zbavit zvyku útočit v noci na ledničku. Pak následuje pocit viny, přísaha, že už to neudělá a. a vše se opakuje znovu. Nyní můžete svůj nájezd učinit bezpečným pro svou postavu i své vlastní svědomí.

Všechny produkty, které jsme recenzovali, se dají perfektně jíst během dne – pomáhají vám zhubnout a následně nepřibrat. Ale musíte pochopit, že seznam denních produktů na hubnutí je mnohem širší než ten noční. Do nočního seznamu jsou zařazeny jen ty nejneškodnější a nejdietnější. Takže, začněme.

1. Okurka

Okurka patří mezi takzvané negativně kalorické potraviny. To znamená, že tělo potřebuje na zpracování více kalorií, než obsahuje. Proto klidně jezte okurky a vaše tělo, které je tráví, začne hubnout. Jediná věc je, že okurka musí být čerstvá. Sůl nakládaných nebo nakládaných okurek zadrží vodu v těle. A voda má také váhu, takže s okurkami nebudete moci zhubnout.

2. Celer

Celer může působit jako diuretikum, které pomáhá tělu zbavit se přebytečné vody a tím se snižuje vaše hmotnost. Celer také čistí tělo od toxinů, v důsledku toho se cítíte lépe, zrychlují se metabolické procesy. Celer pomáhá spalovat tuky, pokud jeho užívání spojíte s fyzickou aktivitou. Proto můžete tento produkt bezpečně chroupat v noci, jedinou věcí je zapamatovat si diuretický účinek. Celer můžete jíst na noc syrový, nebo ho můžete jíst pečený či vařený.

3. Zelí

“Dobré jídlo je zelí a žaludek je plný a stůl není prázdný” – to se říkalo v Rusech za starých časů. Skutečně hlavní výhodou zelí je, že vytváří pocit plnosti při malé konzumaci. Nicméně, i když se rozhodnete sníst zelí dosyta, nebude to na škodu, protože obsahuje málo kalorií. (Jediné, k čemu může těžké zelné jídlo vést, jsou problémy s nadýmáním). Zelí můžete jíst syrové v noci, stejně jako dušené nebo jednoduše vařené.

READ
Je možné zmrazit cibuli?

4. Řepa

Řepa má dobrý projímavý účinek, a proto podporuje odstraňování škodlivých látek tlustým střevem a v důsledku toho hubnutí. Řepa obsahuje látku betain, a to v obrovském množství. Právě betain podporuje spalování tuků – tukové buňky se pod jeho vlivem okysličují a ztenčují. V noci lze řepu konzumovat syrovou nebo vařenou. Hlavní věc je vzdát se oleje, který lze v zásadě nalít přes řepu během dne.

5. Grapefruit

Toto je jediné ovoce na našem seznamu. Přes den potřebují ti, kteří hubnou, ovoce. Na noc je ale lepší se jim kvůli vysokému obsahu cukru vyhnout. (A pamatujeme – i když můžeme síťovat v noci, jídlo musí být správné). Výjimkou je grapefruit. Grapefruit je velmi bohatý na vitamín C, který nejen zlepšuje imunitu, ale také zvyšuje aktivitu a příznivě působí na nervový systém. Cukr v něm ale prakticky není (na rozdíl od mandarinek a pomerančů). Grapefruit je výborným pomocníkem při spánku, takže jeho noční konzumací se vám rychle bude chtít spát a svůj nájezd na lednici dokončíte.

Boj s nadváhou je samozřejmě vždy těžký. A je těžké se okamžitě odvyknout od zvyku jíst pozdě večer nebo dokonce v noci. Ale pokud jste dříve v noci jedli chipsy a čokoládu, nyní najdete zdravé, dietní produkty. Pomohou vám zvyknout si na nový, zdravější životní styl a případně se vzdát nočního stravování, ale ne hned, ale postupně a jemně.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: